+420 776 648 424 Spolehliva firma Ověřeno zákazníky Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Jak nakupovat

Přečtěte si důležité informace týkající se Vašeho nákupu. Pokud byste tady nenašli informaci, která Vás zajímá, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím naší zákaznické linky +420 776 648 424 (Po - Pá 10:00 - 16:00) nebo e-mailem info@noze-tojiro.cz. Rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy a poradíme s výběrem vhodného zboží. 

JAK NAKUPOVAT

V momentě, kdy si vyberete ten nejlepší produkt přímo pro Vás, kliknete na tlačítko Přidat do košíku. Dále můžete pokračovat v nákupu, a nebo můžete nákup dokončit kliknutím na tlačítko Pokračovat na výběr dopravy a platby. Dále Vás už systém jednoduše provede celou fází dokončení nákupu: výběrem dopravy a platby, vyplněním osobních a dodacích údajů, včetně emailové adresy, na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, a telefonního čísla, na kterém Vás může přepravce kontaktovat ohledně termínu doručení.

Prosíme Vás o důkladnou kontrolu, abychom Vám mohli vybrané zboží doručit co nejdříve. Před konečným odesláním objednávky můžete všechny Vámi zadané údaje překontrolovat v Rekapitulaci objednávky. Pak už jen stačí jednoduše kliknout na tlačítko Dokončení objednávky.

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání Vaší objednávky, Vám na Vaši emailovou adresu přijde automaticky generovaná odpověď o doručení Vaší objednávky, která není akceptací. Potvrzení o přijetí Vaší objednávky Vám zašleme na Vaši emailovou adresu nejpozději druhý pracovní den.

 

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů bez udání důvodu. Stačí stáhnout a vyplnit formulář pro Odstoupení od smlouvy a zaslat je spolu s výrobkem na naši adresu TOJIRO CZ s. r. o., Lonkova 510, 530 09 Pardubice. Zboží musí být v originálním balení, nepoškozené, čisté a bez známek použití, s veškerou dokumentací. Pokud není vrácené zboží v původním stavu, nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka, kterou za něj zaplatil. Kompletní informace o procesu a náležitostech odstoupení od smlouvy se dozvíte v našich Obchodních podmínkách.

ČASTÉ CHYBY PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ VE LHŮTĚ 14 DNŮ

 

REKLAMACE

Poštou nebo přepravní společností – pokud budete reklamované zboží zasílat přepravní společností nebo poštovně je nutné přiložit kopii dokladu o koupi zboží. Nutností je také přiložit průvodní dopis, ve kterém přesně a detailně popíšete vady reklamovaného zboží, a který bude obsahovat platné kontaktní údaje.

Časté chyby při reklamaci

 

Kompletní informace o procesu a náležitostech reklamace se dozvíte v našich Obchodních podmínkách.

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace